Logo AC TUIASI

Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești
12 mai 2023
Facultatea de Automatică și Calculatoare
Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iași


Program SCSS 2023

Prezentările lucrărilor au loc online în intervalul orar 12-14, conform detalierii de mai jos.

Aplicații în medicină

  1. Azamfirei Arina

    Soluție pentru prediagnosticul și ameliorarea simptomelor copiilor cu ADHD

  2. Buruiană Alexandru-Flavius

    Proiectarea unui braț robotic umanoid

  3. Cebotar Ana-Mihaela

    Diagnosticarea afectiunilor dermatologice

  4. Chihaia Georgiana

    Aplicație Android bazată pe inteligență artificială, pentru monitorizarea caloriilor consumate

  5. Enea Maria Larisa

    Diagnosticarea bolilor pulmonare

  6. Panțiruc Andreia

    Arhitecturi neuronale convoluționale utilizabile în detectarea automată a cancerului de sân

  7. Vieru Ștefan

    Jedi Strikers - Serious Game

Comisia:

Aplicații software

  1. Apetrei Bogdan Gabriel

    Arhitectura și structurile de date ale unui motor grafic modern

  2. Bărbuță Delia Elena

    A decentralized paper dissemination system employing blockchain technology, peer review and expert badges

  3. Blanaru Ioana-Bianca

    Dezvoltarea aplicațiilor de învățare a limbilor străine prin intermediul tehnologiilor moderne

  4. Cornea Radu-Valentin

    Aplicație bazată pe microservicii pentru identificarea persoanelor cu interese similare

  5. Lungu Ștefania-Paraschiva

    SpyKids: Soluție de monitorizare a activității copilului

  6. Marin Vlad

    Aplicație Android pentru gestionarea unor activități sportive

  7. Nechifor Andreea

    Dezvoltarea unei aplicații Android care utilizează protocolul Bluetooth pentru comunicaţii

  8. Timofte Georgel-Călin

    Detectarea mesajelor de tip spam transmise pe rețele de socializare, folosind tehnici de procesare a limbajului natural

  9. Vodă Georgian

    A Plagiarism Detection Architecture Based on OpenStack Services

Comisia:

Inteligență artificială

  1. Axinte Ioana

    Transformarea imaginilor folosind tehnici de învățare automată

  2. Barb-Ciorbea Mihaela-Alexandra

    Training Spiking Neural Networks for classification applications

  3. Butunoi Razvan-Nicolae

    Rezolvarea Problemei “Lumea lui Wumpus” folosind programarea bazata pe reguli si un robot ABB

  4. Chirica Paola-Andra-Mădălina

    Utilizarea Tehnicilor de Învățare Profundă în Detecția Locurilor Libere de Parcare

  5. Iojă Andrei-Iosif

    Antrenarea unui model pentru un joc de tip „Escape room” folosind învățarea automată

  6. Iorga Elena

    Algoritmi de procesare a limbajului natural folosiți în automatizarea unei librării online

  7. Mahu Petrișor

    Analiza recenziilor produselor folosind tehnici de învățare automată

  8. Slătineanu Daniel

    Recunoașterea obiectelor din scene stradale cu ajutorul rețelelor neuronale de convoluție

  9. Vacarașu Andreea-Flavia

    Colorarea Imaginilor

Comisia:

Modelarea și conducerea proceselor inteligente

  1. Amariei Romeo-Gabriel

    Proiectarea și implementarea unor algoritmi de control destinați plutoanelor de vehicule

  2. Breaban Paul-Gheorghe

    Controlul autonom al unui robot mobil pe două roți Alphabot2-PI

  3. Dediu Andrei

    Control automat al unui vehicul autonom bazat pe modelul dinamic

  4. Dragomir Alexandru-Constantin

    Modelarea și simularea unui robot mobil omnidirecțional non-holonomic pentru logistică

  5. Păduraru Ștefania

    O analiză comparativă a metodelor de programare a roboților industriali și coboților

  6. Pipă Andreea

    Aplicații ale algebrei max-plus în modelarea și analiza sistemelor cu evenimente discrete

  7. Roșca George

    Modelarea, simularea si controlul sistemelor de alimentare cu celule fotovoltaice

  8. Sopon Ionuț, Tincu Cristina-Claudia

    Robot-Human Interaction: Mixed Reality Environment for Simulation and Control of an Eye-in-Hand Collaborative Robot

  9. Stoleriu Ștefan, Chiriac Gabriel-Florentin

    Implementation of Digital Twin-Based on Mixed Reality Approach: A Case Study for Academic Training

Comisia:

Securitate cibernetică

  1. Brezeanu Gabriela

    Detecția atacurilor de tip phishing utilizând tehnici de machine learning

  2. Luca Silviu-Cătălin

    Generarea de reguli YARA pentru detecția malware folosind tehnici de Machine Learning

  3. Marian Bogdan-Costel

    Tehnici bazate pe identificarea anomaliilor pentru sisteme de detecție a intruziunilor

  4. Mihai Valentin

    Analiza comparativă a utilizării versiunilor protocolului HTTP în implementarea API- urilor dedicate gestiunii sistemelor de virtualizare

  5. Paraschiv Ștefan

    Analiza comportamentală a fișierelor potențial malițioase în cadrul unui mediu

  6. Paval Paula

    Metodologie de verificare a calității generatoarelor de numere aleatorii prin utilizarea testelor statistice

  7. Prioteasa Ioana-Cristina

    Analiză comparativă între metodele descentralizate și distribuite pentru dezvoltarea aplicațiilor de tip vot electronic

  8. Roman Sorin-Valentin

    Securitatea sistemelor Linux pe baza unor politici de control centralizate: modul de gestiune a regulilor de firewal

  9. Ursachi Gabriela

    Îmbunătățirea tehnicilor de detecție și prevenție a atacurilor bazate pe IP spoofing prin metode de reconstruire a traseului

Comisia:

Sisteme dedicate

  1. Axinte Andrei- Răzvan, Iordache Georgiana

    Proiectarea și realizarea unui vehicul prototip pentru plutoane de vehicule

  2. Căldărescu Tudor

    Avantajele utilizării platformei Node-RED în aplicații industriale

  3. Ignat Mihaela-Loredana

    Corectarea datelor GPS/GLONASS de la autovehicule în zone urbane specifice

  4. Luchian Bogdan-Teodor

    Planificarea mișcării pentru drone autonome

  5. Meiu Yasmina-Ștefana

    Procesarea, vizualizarea și analizarea datelor din rețelele celulare

  6. Meteleț Corina, Tomuleț Alexandra, Vornicu Iulian

    Implementarea unui control automat al unei mașini RC (NXP cup)

  7. Mezei Dan-Cristian

    Proiectarea unui dispozitiv de măsurare și afișare a cotei folosind dispozitive FPGA

  8. Toma Alexandru-Ionuț

    Supervizare bandă de nuanțare vopseluri

  9. Zamfir Ștefan-Alexandru

    Punity – a hierarchical and dynamic system for games

Comisia: